새로움, 그 이상
뷰티에이터의 핵심은 언제나 '새로움' 입니다.
그러나, 레이덱스의 뷰티크리에이터는 단순히
새롭게 만든 것만의 크리에이티브가 아니라,
복잡하고 다양해진 클라이언트와
브랜드 과제를 해결할 수 있는
뷰티크리에이티브 솔루션입니다.
More than NEW
The point of the beauteator is always the NEW.
However, the beauty creator of Leidex is not just
a new creative, but is a beauty creative solution
that can solve the complex and diverse
brand problems and customers.
고객 중심
• 레이덱스는 고객이 우리의 존재 이유임을 믿으며,
고객의 관점에서 판단하고 사고합니다.
• 레이덱스는 고객의 의견을 경청하고 존중하며,
고객이 원하는 바를 이해하여 고객에게
경쟁사보다 월등한 가치를 제공합니다.
• 레이덱스는 고객에게 제품 및 서비스에 대한
진실되고 정확한 정보를 제공합니다.
혁신과 성장
• 레이덱스는 끊임없는 혁신을 통하여
지속 가능한 성장을 추구합니다.
• 레이덱스는 다양한 기술, 지식, 아이디어,
정보를 열린 마음으로 수용과 개발합니다.
• 레이덱스는 기술, 제품과 서비스, 업무 프로세스,
시스템 등 지속적인 개선을 위하여 노력합니다.
Customer-centric
• Leidex believes that our customers are
the reason of Leidex’s existence.
We judge and think from the perspective
of our customers.
• Leidex listens and respect our customers’
opinions and understand our customers’
needs. We offer superior value to our
customers than the competitors.
• Leidex provides our customers with
truthful and accurate information about
our products and services.
Innovation and growth
•Leidex seeks sustainable growth through
constant innovation.
• Leidex accepts and develop a variety of
skills, knowledge, ideas, and information
with an open mind.
• Leidex strives to continuously improve
technologies, products, services,
business process and systems
'Leidex Story > Leidex is' 카테고리의 다른 글
Leidex is (0) | 2019.05.15 |
---|---|
레이덱스를 소개합니다 (0) | 2019.04.19 |
레오나르도 다빈치(1506~1510)의‘작업노트 Codex Leicester’ (0) | 2019.04.19 |
안녕하십니까, 레이덱스입니다. (0) | 2019.04.19 |